این روزها اخباری شنیده میشود که آیا شرکت آی نوتی بازاریابی شبکه ای است یا خیر؟؟

در اینجا جا داره برخی از تفاوتهای بازاریابی شبکه ای با شرکت آی نوتی را مطرح نماییم.

 

شما مشتری شرکت هستید نه بازاریاب

شرکت های معمولی حتی اگر یک کارمند اضافه استخدام کنند به ‌اندازه حقوق آن کارمند متضرر خواهند شد.

ولی اگر یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای نتواند "بازاریاب" جدید بیابد ورشکسته خواهد شد.

این به این دلیل است که شما مشتری و منبع درآمد شرکت هستید نه بازاریاب شرکت.

شرکت های بازاریابی شبکه ای برای ادامه حیات خود وابسته به موج بازاریابان جدیدی هستند که هر ماه به شرکت پیوسته و پس از متضرر شدن شرکت را ترک میکنند.

در حالیکه در شرکت آی نوتی با طرح تجاری خود که به هیچ عنوان بازاریابی شبکه ای نیست.

افراد میتوانند بدون اینکه کسی را وارد سازمان خود کنند به درآمد برسند.

چرا ؟

چون اولین شرکت فروش مستقیم خدمات مورد نیاز کل مردم میباشد.

شما به فروشگاهی خدمات آی نوتی را معرفی میکنید.

همین فروشگاه میتواند شما را به درآمدهای بالا برساند.

 

فضای شرکت های شبکه‌ای مشابه فضای یک فرقه است

در شرکت های بازاریابی شبکه‌ای به بازاریابان گفته میشود درآمد شبکه منطقی نیست و به شیوه‌های گوناگون منطق و اندیشه  انتقادی مشتریان تضعیف میشود.

در این شرکت ها افراد رأس هرم به نوعی پرستیده میشوند و صفات فرا انسانی به آنها نسبت داده میشود.

در حالیکه در شرکت آی نوتی این نوع القاب جایی ندارد و افراد با گفتن این القاب رشد نمیکنند.

 

تعداد بسیار کمی از بازاریابان شرکت درآمد ثابت دارند

شرکت‌ های بازاریابی شبکه‌ای متشکل از لشکری بازنده و تعداد معدودی افراد با درآمد کافی هستند. آموزش‌دهندگان شرکت، درآمد این افراد را به نحوی اغراق‌آمیز برجسته میکنند و چیزی از اکثریت افراد متضرر نمیگویند.

در حالیکه در آی نوتی طبق آمار بدست آمده هیچ متضرری معرفی نشده است.

افراد یا رایگان ثبت نام کردند یا موفق به فروش شدند و درآمد داشتند و یا مشغول استفاده از خدمات شرکت میباشند.

 

شرکت‌ های بازاریابی شبکه‌ای طرح اقتصادی خود را «کامل» و در صورت شکست، فرد را متهم میکنند

در شرکت های بازاریابی شبکه‌ای طرح اقتصادی کامل جلوه داده میشود و به بازاریابان گفته میشود:

تنها دلیل شکست در شبکه تلاش نکردن است و از جملاتی استفاده میکنند که شکست تعریف نشده است.

شکست یعنی دست کشیدن از کار

این ترفندی است که برای فرافکنی، رفع مسئولیت و القای عذاب وجدان به فرد استفاده میشود.

بازاریابانی که فریفته این ترفند میشوند، شکست در بازاریابی شبکه‌ای را نتیجه کاستی های خود میدانند و بصورت افرادی سرخورده و نا امید به جامعه باز میگردند.

با این حال، مسئله این شرکت ها در طرح اقتصادی آنها است که طراحی شده است تا عده ای معدود از  زیان عده ای کثیر سود ببرند.

در حالیکه در شرکت آی نوتی افرادی مشاهده گردیده اند که در سیستمهای به اصطلاح بازاریابی شبکه ای نتوانسته اند موفق بشوند ولی به درآمد های بالا در آی نوتی رسیده اند این نشان از طرح صحیح تجاریی و خدمات مناسب این شرکت دارد.

 

سوء استفاده از روابط عاطفی

شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای از روابط عاطفی افراد برای منفعت خود سوء استفاده میکنند.

از بازاریابان جدید خواسته میشود تا به نزدیک ترین افراد زندگی خود بیندیشند و مشتریان و شاخه های خود را از میان آنها انتخاب کنند.

این منجر به انتقال حس نارضایتی از کالا به رابطه عاطفی و فاصله گرفتن خانواده و دوستان از بازاریاب میشود که اکنون بعنوان یک فروشنده نگریسته میشود که از هر فرصتی برای فروش کالای خود استفاده میکند.

علاوه بر این، تمرکز بازاریاب بر "بازار گرم" (اعضای خانواده و دوستان) که کالاهای بازاریاب را بیشتر بخاطر رابطه‌ای که با او دارند میخرند تا نیاز واقعی به کالا، باعث میشود تا بازاریاب خیلی کم با چالش فروش در  دنیای واقعی آشنا شود و در نتیجه مهارت های پایه بازاریابی را نیاموزد.

درحالیکه آی نوتی اثبات کرده میتوان فروش فوق العاده بالایی داشت بدون اینکه نیازی باشد دوستان و  آشنایان را وارد کرد.

 

یکی از روشهای فروش آی نوتی تبلیغات در شبکه های اجتماعی میباشد که در این روش افراد صرفاً بخاطر استفاده از خدمات شرکت  وارد سیستم فروش شده و از خدمات استفاده میکنند.

 

فروش تلقینی

معمولاً فرد زمانی اقدام به خرید کالا میکند که شخصاً به آن احساس نیاز کند.

در این هنگام او به ارائه‌دهنده کالا مراجعه کرده و کالا را خریداری میکند.

اما در بازاریابی شبکه‌ای کالا از راه تلقین نیاز و یا حتی تحقیر مشتری با برجسته کردن کاستی های او فروخته میشود.

این مسئله ریشه در ماهیت فروش مستقیم، انبار شدن کالا نزد بازاریاب دارد و  عدم تعهد شرکت به بازاریاب در صورت ناتوانی در  فروش کالا دارد.

در حالیکه در آی نوتی شما میتوانید بدون هیچگونه هزینه ای و خرید اولیه مشغول به فعالیت شده و به درآمد برسید و نیازی به انبارداری و تشویق به خرید بیشتر مشتریانتان نمیباشد. (بدلیل خدماتی بودن فعالیت شرکت)

 

فروش اجباری

در شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای افراد به شیوه های مختلف مجبور به خرید کالا از شرکت میشوند.

با این‌که خود شرکت معمولاً وانمود میکند مخالف فروش اجباری است، ولی طرح اقتصادی شرکت است که افراد را وادار به فشار به زیرشاخه ها برای خرید میکند چون سود خرید کالا توسط فرد، میان اعضای بالاتر از او تقسیم میشود و تا خریدی انجام نشود هیچ سودی به اعضای بالاتر نخواهد رسید.

در حالیکه در آی نوتی هیچ اجباری نیست چون مشتریان معرفی شده به خدمات شرکت هر لحظه نیاز دارند و هر لحظه میتوانند از  کلیه خدمات شرکت استفاده کنند.

 

کالا، پوششی برای ساختار هرمی شرکت است

بسیاری از بازاریابان شرکت های شبکه‌ای اقرار میکنند که علاقه‌ای به فروش ندارند و امیدوارند روزی بتوانند از شاخه‌ها  (افرادی که جذب میکنند) درآمد کسب کنند.

از آنجا که افراد جدید نیز به این امید به بازاریابی شبکه ای کشیده میشوند و کالاهای شرکت نیز توسط دیگر شرکت‌ ها تولید میشوند، کالا تنها یک پوشش برای پنهان کردن ساختار هرمی شرکت است و این امر باعث شده خیلی از افراد متخصص در امر بازاریابی شبکه ای اعتقاد دارند شرکتهای دارای مجوز یک نوعع فعالیت هرمی انجام میدهند.

 

حضور گسترده اعضای سابق شرکت‌ های هرمی

بسیاری از سرشاخه های شرکت های بازاریابی شبکه ای، یعنی معدود کسانی که از این را سود میبرند، اعضای سابق دسیسه های هرمی هستند.

تاریخچه این دسیسه ها نشان میدهد پس از هربار رسوایی و غیرقانونی شدن، اعضای سابق، دسیسه مشابهی را با نام و ظاهری متفاوت راه‌اندازی میکنند.

طبق یک تحقیق ساده کاملا مشخص میشود که طی فعالیت 6 ساله شرکتهای بازاریابی شبکه ای هنوز کسی که هیچ تجربه ای از قبل نداشته نتوانسته به درآمد برسد.

این آمار نشان میدهد طرحهای تجاری این شرکتها دقیقا کپی شده از همان طرحهای هرمی میباشد که در  قالب مجوز فعالیت میکنند.

 

آیا دقت کردید در آی نوتی افرادی هستند که هیچگونه اطلاعاتی و تخصصی از بازاریابی شبکه ای نداشته اند اما توانسته به درآمد های بالا برسند، این نشان از طرح سالم تجاری شرکت دارد.

همین حالا ثبت نام کنید

iNoti.ir

کد معرف 0371408644